sâmbătă, 29 august 2009

e cam evident, nu crezi?

Auzi, ma gandeam. Mie mi se intampla destul de des in ultimul timp sa am persoane in lista care habar nu am cine sunt, sau pe care le stiu dar cu care nu am apucat sa vorbesc. Si na, ce-mi da-n gand ideea. Sa ii spun omului cine sunt, sa imi cer scuze ca nu am apucat inca sa vorbim, alea alea. Dar fara sa imi arat clar interesul de a purta o conversatie cu respectivul/respectiva. Si nici nu apuc bine sa termin, ca iese. Si... e cam clar ca nu iese, ci se baga repede pe invisible. Ceea ce e stupid. Like... dude. Chill. Vroiam doar sa iti zic cine sunt, nu sa povestesc romane cu tine.

Mai e si faza cand se trezeste un cocalar (sau o pitzipoanca) sa dea acelasi mass de 2-3 ori. Si pe mine ma apuca, pentru ca nu suport mass-urile. Si ii zic verde in fata - "frate... tu chiar crezi ca noi nu am priceput din primul mass?! mi se rupe ca ai tu poje noi si vrei coamme. du-te-n ma-ta cu hi5ul tau cu tot.". Aici, situatia se complica putin. Daca e cocalar d-ala haladit, cu @rfe si tup3u se ia si el repede de mine si baga o injuratura, doua, trei. Daca nu, se baga repede pe invisible.

Intrebarea mea e... de ce mama ma-sii va bagati repede pe invisible? Adica... si mie mi se intampla de foarte multe ori sa zic "cine mai e frate si asta? da-l naibii, n-am chef de nimeni" si nu raspund. Nu raspund, pur si simplu. Si cand ne mai vedem sau chestii de genul, o bag pe aia invechita cu "aa, pai nu eram la calculator".
Simplu, dragut, subtil.

0 comentarii:

 
Blogger design by suckmylolly.com