duminică, 30 august 2009

MJ este un trend.

Mi se intoarce stomacul pe dos cand vad atata ipocrizie, cand va vad ca acum sunteti toti mari fani MJ, cum toti il iubiti, admirati, va taiati venele pentru el si plangeti.
Ati cam uitat nu, cum erati acum cateva luni? Cand il criticati pentru felul in care arata? Pentru operatiile pe care le facuse? Etc etc? Acum, ce sa ne mai facem, toata lumea danseaza ca el si ii cere melodiile non-stop pe MTV. Toti plangem, suferim si il iubim. Dar vaaai! Nu conteaza ca eu acum cateva luni faceam misto de el, eu eram in sufletu' meu mare fan, fratica. Fan pe naiba.
Mi se pare mie, sau acum MJ a devenit un trend?

3 comentarii:

Anonim spunea...

acum are mult mai mult fani , mort :)) ipocriti , ce sa le faci

andra spunea...

daa, cred ca acum are mai multi fani ca niciodata. asta e momentul lui de glorie.

Anonim spunea...

Cam asa e mereu. Se trezesc numai dupa ce moare o vedeta ce valoare s-a pierdut.

 
Blogger design by suckmylolly.com