vineri, 11 septembrie 2009

ce ma?

Bai frate, astia de la Presto Pizza ar trebui sa faca ceva cu telefoanele, reteaua, ceva, orice, nu stiu, ca prea prost se aude. Sun si eu ca tot omu' sa comand o pizza si abia daca aud ceva din ce zice tipa aia.

EU: Alo? Buna ziua, vreau sa comand si eu o pizza.
PP: B... ua. Ati m... .... .... ... .. ic?
EU: ... ihm... poftim?
PP: ATI MAAI COMANDAAT TELEFONIIC?
EU: DA!
(imi cere nr de telefon, confirmarea adresei si tot restul)
PP: Asa. Si ce pizza vreti?
EU: Una Prosiciutto si una Capriciossa.
PP: Prosciutto ...la ...au ... unghii?
EU: CE?!
PP: PROSCIUTTO SIMPLAA SAU FUNGHIII?
EU: Aaa. SIMPLA!
PP: ...iti ... tchup?
EU: ... uhm... ce? Ketchup?
PP: DA! VRETI SAU NU?
EU: NU!
PP: ..ne ...izza ... ...ni in ... mi...te.o zi ..una ... la... vedere.

Probabil ca o sa vina in vreo 60 de minute ca deobicei. Zau asa, m-am saturat sa trebuiasca sa ghicesc ce zice tipa aia de fiecare data cand vreau o amarata de pizza.

6 comentarii:

xayide spunea...

=)))
poate vorbea codat:))poate le asculta SRI-ul telefoanele:))

xayide spunea...

ce'mi place template'ul taau:X!!!

andra spunea...

:)) poate. nu se stie niciodata.
mersi :D

xayide spunea...

baaaaaai! de ce nu mai scrii?:-w

andra spunea...

scuze ma!
mai am si eu o viata (hai ca asta a sunat a urat - oricum traiesc o viata nu foarte interesanta).
ideea e ca nu am mai simtit atat de mult nevoia sa scriu, plus chestia ca nu prea aveam despre ce.
daaaar, m-am mutat, deci ne vedem acolo. :)

Anonim spunea...

Foarte nasol cand se intampla treburi de-astea. Eu am patit cand vorbeam cu o prietena de se auzea cum stampila o tipa. :|

 
Blogger design by suckmylolly.com