joi, 10 septembrie 2009

bai, va zic eu: CA-DO!

Iei! Cuvinte de la Madalina scrise chiar din America!
Geniala ca deobicei, ce se gandeste M. - sa ne ia la toti creioaneee! Si sunt mecaniceee! Genial! Ca o obsedata de creioane mecanice (v-am zis ca intr-a 8a am avut cam 12, nu?)(12 e un numar mare. sunt socata pana si eu cand ma gandesc. dar hai ca 10 tot au fost) ma simt bestial. Mama, mama, abia astept sa vad cum arata creionul meu. Poate mi-a luat chiar 2 sau 3 (not! asta ar fi ceva mega socant!). Oare ce culoare e? O fi de 0,5 sau de 0,7? O avea si guma (ce intrebare, logic ca are si guma)? Da' o fi o guma de sters mare sau o chestie acolo mica? O fi d-ala misto, de fite, sau un rahat de creion mecanic luat de la un chiosc amarat? Si ce mai stie sa faca? Dar nu conteaza! E creion mecanic? E. Pai si nu e asta de ajuns? Ba e. Si stii ce? E CA-DO!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu am mania asta, dar la pixuri. :))

 
Blogger design by suckmylolly.com